Kuulutus / Isonevan turvetuotantoalueen ympäristölupa sekä toiminnan aloittamislupapäätös

KUULUTUS
Ympäristönsuojelulain mukainen päätös

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on 20.11.2018 antanut päätöksen nro 143/2018/1.
Hakija Vapo Oy

Asia ja sijainti Isonevan turvetuotantoalueen ympäristölupa sekä toiminnan aloittamislupa Kivijärven kunnassa noin 11 km keskustasta luoteeseen.

Päätöksen pääasiallinen sisältö: Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto hylkää hakemuksen

Päätös on nähtävillä 20.11. – 20.12.2018 Kivijärven kunnanvirastossa, Virastotie 5 A ja Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirastossa, Wolffintie 35, Vaasa. Päätös on lisäksi luettavissa osoitteessa www.avi.fi/lupa-tietopalvelu. Kivijärven kunnanvirastossa on käytettävissä yleisötietokone päätöksen katsomiseen.

Päätökseen voi hakea muutosta valittamalla Vaasan hallinto-oikeuteen kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa päätöksen antamisesta. Valitusaikaa laskettaessa päätöksen antopäivää ei oteta lukuun. Valitusaika päättyy 20.12.2018.
Valitus on osoitettava Vaasan hallinto-oikeudelle, PL 204, 65101 Vaasa. Tarkemmat ohjeet muutoksenhausta ovat päätöksen liitteenä olevassa valitusosoituksessa.

Tämä kuulutus pidetään nähtävillä valitusajan Kivijärven kunnan virallisella ilmoitustaululla.

Kiinteistön osaomistajaa pyydetään antamaan tieto kuulutuksesta myös kiinteistön mahdollisille muille omistajille ja haltijoille.

Lisätietoja antaa Ympäristötarkastaja Maria Järvi-Laturi, puh. 0295 018 771, sähköposti:Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

LÄNSI- JA SISÄ-SUOMEN ALUEHALLINTOVIRASTO puh. 0295 018 450 fax 06 317 4817 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. www.avi.fi/lansi Vaasan päätoimipaikka Wolffintie 35 PL 200, 65101 Vaasa